باید چه Paceinte از نارسایی کلیه با کراتینین 7.0
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

باید چه Paceinte از نارسایی کلیه با کراتینین 7.0

چه باید Paceinte از نارسایی کلیه با کراتینین 7.0Para فرانک، سطح کراتینین است بسیار بالاتر از سطح طبیعی creatinnia است، مرحله 4 بیماری کلیوی .Without کنترل خوب، شما ممکن است در پاییز گذشته مرحله rendidamente، یعنی. بنابراین اورمی به عنوان یک بیمار نارسایی کلیوی با کراتینین بالا، باید درمان مناسب و موثر است.

چه درمان می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیوی با کراتینین بالا جلوگیری از بدتر شدن بیماری خود را؟

به عنوان یک بیمار نارسایی کلیوی می تواند بیماری خود با این اقدامات کنترل:

رژیم غذایی

شما می دانید، رژیم غذایی می تواند هر چیزی برای تعمیر آسیب به بافت کلیه انجام دهید، اما نقش مهمی در حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر بازی می کند، سپس شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای ساخت و یا متخصص تغذیه خود را خود را انجام دهید دکتر.

این عادت سالم

در واقع، این عادت سالم نقش همان dieta.Además بازی می کند، عادات بد خواهد پیشرفت بیماری خود را تسریع، پس از آن شما باید با توجه به آن پرداخت.

درمان

برای گفتن حقیقت، درمان می تواند نقش کلیدی در کنترل این بیماری بازی می renal.Como یک بیمار از نارسایی کلیه، اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان، شما می توانید یک فرصت برای جلوگیری از پیشرفت بیماری خود را دریافت کنید، حتی revertirlo.De در غیر این صورت، بیماری، از دست دادن کنترل، پس از دیالیز و پیوند کلیه تصمیمات خود را می باشد.

من توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیماران مبتلا به creatinina.Debido بالا این درمان می تواند بیماران کاهش سطح کراتینین بالا به طور دائم برای حل مشکل کلیه در ریشه آن کمک کند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد نحوه درمان نارسایی کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در نظارت بر نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا ترک پیام به طور مستقیم، ما سعی می کنیم برای کمک به همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: